۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

خانواده‌های شهدا بزرگ‌ترین ذخیره انقلاب هستند

خانواده‌های شهدا بزرگ‌ترین ذخیره انقلاب هستند

کرمانشاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های معظم شهداء بزرگ‌ترین ذخیره انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز در دیدار با خانواده شهید قاسم پیری در شهرستان سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: شھداء بھترین سرمایه عمر خود را برای دفاع از دین اسلام و ارزشھای انقلاب اسلامی فدا نمودند .

وی افزود: دربرھه ای ازانقلاب اسلامی بنا بر ضرورت و درلبیک به ندای پیرو مراد انقلاب ، شھدای عزیز در صیانت از ارمانھای انقلاب راھی جبھه ھای حق علیه باطل شدند تا ضمن صیانت از آرمانھای انقلاب عزتمندی امروز را برای ما به ارمغان آورند .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: خانواده شھدا بزرگترین و حقیقی ترین ذخایر نظام جمھوری اسلامی ایران ھستند که با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه و آرمانھای انقلاب اسلامی، خود را به کاروان یاران امام حسین علیه السلام رساندند.

شهید قاسم پیری ازشهدای هنرمند شهرستان سرپلذهاب است که درعملیات منافقین کوردل به کشور در مرداد ماه سال 1367 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفرجمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 856 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 4116225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha