۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸

کارگردان نمایش «سیاره عروسک»:

جشنواره تئاتر کودک رضوی نقش اصلی در معرفی استعدادها دارد

جشنواره تئاتر کودک رضوی نقش اصلی در معرفی استعدادها دارد

بندرعباس - کارگردان نمایش «سیاره عروسک» از مشهد گفت: جشنواره ملی تئاتر کودک ونوجوان ونمایش عروسکی رضوی تاکنون نقش مهمی در معرفی استعدادهای جدید در عرصه نمایش عروسکی نوجوان کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید وحدت پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: نمایش «سیاره عروسک» کار مشترک بنده و محمود فلاحی از مشهد مقدس است که اولین تجربه ما در حوزه کارگردانی است.

وی افزود: در دو دوره دیگر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بعنوان عروسک گردان حضور داشته ام وباتوجه به کیفیت مناسب جشنواره و علاقه خاص به موضوع فرهنگ رضوی امسال در قالب یک گروه مستقل شرکت کرده ایم.

کارگردان نمایش «سیاره عروسک» به موضوع نمایش اشاره کرد و بیان داشت : موضوع نمایش داستان سیاره ای است که خاص عروسک ها است و یک عروسک شیطان صفت در این سیاره شروع به آزار و اذیت دیگر و تخریب خانه ها می کند که در ادامه عروسک ها با اتحاد و همدلی این عروسک را نابود و جامعه خود را نجات می دهند.

وحدت پور عنوان کرد: در تولید این اثر صبا صفار، ملیحه باباخانی، ملیکا صبوحی، الهه نوروزیان، شهاب محمدی، محمود فلاحی، سیما صادق زاده، مهدی گزمه به عنوان بازیگر نقش آفرینی داشتند.

وی از استقبال مخاطبان و تماشاگران اظهار خرسندی کرد و گفت: طی دو اجرایی که در تماشاخانه آفتاب داشتیم استقبال بسیار خوب و حتی بیشتر از ظرفیت بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

کارگردان نمایش «سیاره عروسک» از شرایط برگزاری جشنواره به ویژه اسکان و همراهی عوامل و ستاد اجرایی اعلام رضایت کرد و افزود: با توجه به ترافیک اجراها و همچنین دکورهای سنگین گروه ها نیاز است اختیارات بیشتری در سالن به گروه ها داده شود تا نمایش سریع تر آماده اجرا شود.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی و همچنین بخش خیابانی نیز به صورت همزمان با هفت گروه در شهرستان میناب در حال اجرا است.

کد خبر 4168559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha