۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹

شهردار شاهرود:

میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح شد/ حق‌گویی رسالت رسانه‌ها

میدان خبرنگار در شاهرود افتتاح شد/ حق‌گویی رسالت رسانه‌ها

شاهرود - شهردار شاهرود ضمن اشاره به افتتاح میدان خبرنگار در این شهر، گفت: این میدان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع به‌پاس قدردانی از رسالت اطلاع‌رسانی قشر خبرنگار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن احمدی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار در شاهرود، ضمن اشاره به افتتاح میدان خبرنگار در این شهر، بیان کرد: این میدان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر در شهرک کوثر باهدف قدردانی از خدمات خبرنگاران و رسالت همگانی آن‌ها یعنی اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه احداث و با حضور اصحاب رسانه، افتتاح شد.

وی بابیان اینکه همراهی اصحاب رسانه و شهرداری شاهرود اتفاقات خوبی را برای مجموعه مدیریت شهری رقم‌زده است، افزود: استفاده از تجارب تلخ و شیرین گذشتگان آینده‌ساز این سرزمین است که در ثبت وقایع آن خبرنگاران نقشی بسزا دارند و پرواضح است که می‌توان خبرنگاران را پلی میان گذشته، حال و آینده دانست.

شهردار شاهرود امانت‌داری را ویژگی مهم خبرنگاران دانست و بیان کرد: قلم اگر در دست افرادی قرار گیرد که امانت‌دار نباشند چون شمشیر در دستان فردی بی تدبیر عمل می‌کند و اگر در دست افرادی امین و درست‌کار قرار گیرد، قطعاً جامعه را به سمت تعالی رهنمون خواهد ساخت.

احمدی همچنین بیان کرد: رسالت خبرنگاری همانا آگاهی بخشی به جامعه است تا بتواند راه سعادت را طی کند و این امر در رابطه با مدیران و مسئولان نظام اسلامی یک اصل مهم تلقی می‌شود چرا که خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

کد خبر 4369649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha