۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳

توسط کتابسرای تندیس؛

ترجمه دومین کتاب مجموعه «گروه سری یک» چاپ شد

ترجمه دومین کتاب مجموعه «گروه سری یک» چاپ شد

رمان «ضربه کاساندرا» نوشته روبرت لودلیوم با ترجمه محمد قصاع توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ضربه کاساندرا» نوشته روبرت لودلیوم به تازگی با ترجمه محمد قصاع توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب دومین جلد از مجموعه «گروه سری یک» است که این نویسنده نوشته است.

اولین جلد مجموعه مذکور با عنوان «الهه مرگ‌آور» توسط همین مترجم و ناشر منتشر شد. روبرت لودلیوم حدود ۲۵ رمان دارد که تمام آن‌ها در کشورش آمریکا پرفروش بوده‌اند. از آثار این نویسنده، ترجمه‌های مختلفی ارائه شده و حدود ۲۵۰ میلیون نسخه به فروش رفته است. لودلیوم متولد سال ۱۹۲۷ و درگذشته به سال ۲۰۰۱ است و یکی از مجموعه آثار شناخته‌شده‌اش رمان‌های با محوری شخصیت جیسون بورن هستند که سه‌گانه سینمایی‌اش با بازی مت دیمون نیز ساخته شده است.

در «الهه مرگ‌آور» شخصیتی به نام گایل لایندس به عنوان نویسنده‌ کتاب‌های پرفروش حضور دارد. او ابتدا خبرنگار و سپس سردبیر مجله بوده و در مراکز نظامی و امنیتی کار کرده است. داستان رمان «ضربه کاساندرا» نیز ازاین قرارا ست که یک دوست روس از شخصیت جان اسمیت می‌خواهد برای دیدنش به ونیز برود. اما دوست روس در لحظه دیدار، با رگبار گلوله کشته می‌شود. 

جان اسمیت به عنوان شخصیت محوری این رمان متوجه می‌شود که عده‌ای می‌خواهند ویروس مرگ‌بار آبله را از روسیه دزدیده و از آن استفاده کنند. این ویروس می‌تواند به بیماری واگیرداری در سراسر دنیا منجر شده و عده زیادی را بکشد. جان اسمیت سعی دارد از دزدی این ویروس جلوگیری کند اما افرادی که با آن‌ها روبروست، از او خیلی جلوتر هستند.

ترجمه فارسی رمان «ضربه کاساندرا» به تازگی با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 4402623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha