۱۹ فروردین ۱۳۸۶، ۲۰:۰۸

یک تحلیل گر مقیم آمریکا :

حمایت آمریکا از گروههای تروریستی بر ضد ایران خطرناک است

حمایت آمریکا از گروههای تروریستی بر ضد ایران خطرناک است

یک تحلیل گر ایرانی مقیم آمریکا بر این باور است که تلاش واشنگتن برای دامن زدن به درگیریهای قومی و فرقه ای در ایران برای بی ثبات کردن این کشور ، اقدامی خطرناک محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بهرام رجایی مدیر روابط خارجی و بین الملل انجمن علوم سیاسی آمریکا در مقاله ای بر روی تارنمای شورای ملی ایرانیان مقیم آمریکا(Niac) با اشاره به تلاش های اخیر آمریکا ازطریق تروریستها در بلوچستان برای بی ثبات کردن ایران می نویسد : بی ثبات کردن بزرگترین قدرت در خاورمیانه با استفاده از تروریسم خطرناک است.

اخیراً تلویزیون ای بی سی در گزارشی فاش ساخت که آمریکا از گروه تروریستی جند الله به رهبری عبدالمالک ریگی تروریست حاضر در بلوچستان حمایت می کند.

دکتر رجایی همچنین بر این باور است که حمایت ایالات متحده از این گروههای تروریستی می تواند این ادعای آمریکا را با تروریسم مبارزه می کند با یک تمسخر اندوه باری رو به رو سازد و موجبات بی ثباتی و ناآرامی های بیشتری در منطقه شود.

مدیر روابط خارجی و بین الملل انجمن علوم سیاسی آمریکا همچنین تاکید دارد با توجه به اینکه آمریکا درحال حاضر در موضعی نیست که برای تغییر نظام سیاسی در ایران گزینه نظامی را در پی گیرد، این اقدامات و فعالیت هایی از این دست تنها می تواند منجر به این شود که تعامل و برخورد با ایران مشکل تر شود.

کد خبر 467464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha