۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد:

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ ترافیک پرحجم در محورهای ایلام

آغاز موج بازگشت زائران به کشور/ ترافیک پرحجم در محورهای ایلام

ایلام - فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور، گفت: ترافیک در محورهای ایلام پرحجم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری صبح امروز یکشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت زائران به کشور اندیشیده شده است و تمام امکانات دستگاه های دولتی و خدمات رسان در کنار نیروی انتظامی برای بازگشت زائران بسیج شده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته با تشدید موج بازگشت زائران، تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت به کشور هستند به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تهیه اتوبوس جهت انتقال زائران به شهر ها و استان های دیگر را تنها دغدغه پلیس برای موج بازگشت زائران عنوان کرد و گفت: تصمیمات خوبی در جلسات قرارگاه اربعین استانی برای این موضوع گرفته شده است.

 وی گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرز مهران پر حجم سنگین و در عین حال روان است و روند بازگشت خودروهای زائران از شهر مهران  به سمت ایران در حال افزایش است.

سردار یاری در پایان به تردد بیش از یک میلیون و ۷۵۸ هزار زائر در ۱۳ روز گذشته از مرز بین‌المللی مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۴۱۳ هزار زائر از مرز خارج شده اند و بیش از ۳۴۴ هزار زائر نیز وارد کشور شده اند.

 وی افزود: از بامداد امروز تاکنون ۵۰ هزار زائر از مرز مهران خارج و بیش از ۴۰ هزار زائر نیز پس از اتمام سفر وارد خاک میهن اسلامی شده اند.

کد خبر 4745164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha