۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸

معاون کمیته امداد اردبیل مطرح کرد؛

نیاز ۲۵۰۰ خانوار اردبیلی به وسایل ضروری زندگی

نیاز ۲۵۰۰ خانوار اردبیلی به وسایل ضروری زندگی

اردبیل - معاون امور خانواده کمیته امداد امام استان اردبیل گفت: طبق برآوردهای اولیه بیش از دو هزار و پانصد خانواده در استان اردبیل نیازمند وسایل ضروری زندگی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد بعد از ظهر سه شنبه در نشست با اعضای ستاد امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد: با برآوردهای انجام یافته بیش از دو هزار و ۵۰۰ خانوار در استان اردبیل که تحت پوشش کمیته امداد نیز هستند به وسایل ضروری زندگی نیاز دارند.

به گفته وی برای تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند از ابتدای سال جاری در حدود ۳۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی تهیه و تأمین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام استان اردبیل یادآور شد: طبق بررسی‌های انجام یافته تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانوارهایی که در حواشی شهر و مناطق محروم ساکن هستند در اولویت قرار دارد.

حسین نژاد با دعوت از خیران برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، افزود: به منظور کاهش فقر و محرومیت زدایی نیازمند تداوم مشارکت‌های مردمی و همراهی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به ساده زیست بودن مددجویان چنانچه وسایل مهم ضروری این خانواده‌ها تأمین شود ادامه زندگی نیز برای آنان با کیفیت بهتری امکان پذیر خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام استان اردبیل یادآور شد: قسمت عمده وسایل ضروری تهیه شده برای این خانوارها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران بوده و امیدواریم به مانند سالیان گذشته حمایت از نیازمندان ادامه داشته باشد.

حسین‌نژاد یادآور شد: توانمندسازی جامعه هدف برای جلوگیری از مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک و کارآفرینی برای این گروه در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گرفته است.

کد خبر 4747967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha