۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۸

جلسه مدیرعامل باشگاه فولاد با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان

جلسه مدیرعامل باشگاه فولاد با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان

مدیرعامل باشگاه فولاد در جلسه‌ای با مدیرکل صدا و سیما خوزستان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید آذری در گفت و گو با سایت باشگاه فولاد در خصوص دیدار با مدیرکل صدا و سیما خوزستان، اظهارکرد: آقای رحیمی به مطالبات مردم خیلی توجه دارد. تمام تلاش او این است که بازی تیم‌های خوزستانی به نحو احسن به روی آنتن برود و هواداران باتوجه به امکانات موجود، بهترین تصاویر را ببینند.

وی بیان کرد:  آقای رحیمی نیز عنوان کرد که معاونان و مدیران صدا و سیما به دنبال این هستند که در آینده نزدیک باتوجه به توانمندی‌های موجود در استان در یک اقدام مشارکتی با باشگاه‌ها و مدیران عالی رتبه استان و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، راه‌کارهای ارتقا و پخش تلویزیونی با بهترین کیفیت برای هواداران خونگرم خوزستانی ارائه دهند.

آذری گفت: در همین راستا مقرر شد فردا اولین جلسه کارشناسی پخش مسابقات تلویزیونی در محل ورزشگاه شهدای فولاد با حضور متخصصان و کارشناسان صدا و سیما و مدیران مجموعه فولاد و شرکت‌های مربوطه تشکیل شود.

وی عنوان کرد: برخود واجب می‌دانم از  شور، اشتیاق و علاقه تمام عزیزان، مدیران و معاونان صدا ، سیما و بخش خبر خوزستان و همچنین تهیه‌کنندگان برنامه‌های ورزشی و مدیران عالی رتبه صدا و سیما استان خوزستان که اولین شبکه استانی در ایران هستند که نسبت به پخش مسابقات تیم‌های استان‌شان از سالیان پیش تلاش داشته‌اند، تشکر کنم.

کد خبر 4753653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha