۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹

استاندار گیلان:

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی است

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی است

رشت- استاندار گیلان گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی قهرمانان و رؤسای هیأت‌های ورزشی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی نخبگان رشته‌های خود هستند، اظهار کرد: گیلان سرشار از استعداد است که باید این استعداد را به فعل تبدیل کنیم

وی یکی از وظایف دولت را توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف دانست و افزود: دولت سیزدهم در توجه به ورزش و قهرمانان ورزشی اهتمام ویژه‌ای داشتند و این امر امیدوارم در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه ورزش همگانی در جامعه افزود: جسم باید با اندیشه و روح همراهی کند و بهترین امر برای تحقق این کار توجه به ورزش است زیرا این مهم منجر به شادابی می‌شود.

عباسی با بیان اینکه اماکن ورزشی باید در اختیار جوانان، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی قرار گیرد، تصریح کرد: گیلان سرشار از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است از این رو باید از این طریق به پرورش قهرمانان بپردازیم.

وی با اشاره به نقش گیلان در کسب مدال‌های مختلف قهرمانی، آسیایی و المپیک بیان کرد: ورزشکاران و جوانان ما در میادین مختلف ورزشی به خصوص در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خوش درخشیدند و ما به آنها افتخار می‌کنیم و به طور حتم ملت ما نیز زحمات ورزشکاران خود را قدردان هستند.

استاندار گیلان نقش کسب مدال‌های جهانی توسط ورزشکاران در ایجاد نشاط در جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت: شما ورزشکاران در میادین ورزشی تمام همت خود را به کار می‌گیرید زیرا اراده یک ملت با شما است و با اراده، عشق و انگیزه باعث ایجاد غرور و افتخار در جامعه می‌شوید.

به گفته عباسی، ورزشکاران با تلاش خود پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند از این‌رو ملت ما و مسئولان به وجود شما افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش گیلان بیان کرد: این استان دارای ظرفیت و استعدادهای زیادی در بخش‌های مختلف به خصوص حوزه ورزش است و عملکرد مدال آوران در میادین ورزشی به خصوص بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اثبات کننده این توان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توسعه استادیوم‌های ورزشی، دولت سیزدهم به‌طور جهادی عمل کرد، تصریح کرد: وقتی مسؤولان سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کردند که این فوتبال ملوان بندر انزلی نمی‌تواند در لیگ برتر میزبانی کند به غیرت گیلانی بنده برخورد و با اقدامی جهادی توانستیم شرایط میزبانی را فراهم کنیم.

عباسی برخی از هیأت‌های ورزشی در شأن گیلان فعالیت‌های مرتبط با خود را انجام ندادند، افزود: در این خصوص اداره‌کل ورزش جوانان باید بررسی‌های لازم را انجام داده و مشکلات هیئت‌های ورزشی را برطرف کنند.

وی، حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی دانست و بیان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس خون‌های زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد لذا انتظار داریم نخبگان عرصه ورزش مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم این استان در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری به طور یقین حماسه خواهند آفرید، گفت: امروز در نظر قدرت نظامی و علمی در جهان برتر هستیم ولی امروز قدرت برتر در همراهی مردم است لذا مردم در انتخابات هشت تیر حماسه آفریدند و امیدوارم در ۱۵ تیر نیز حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

عباسی با بیان اینکه نباید بگذاریم مسیر هدایت کشور از راه شهید رئیسی دور شود، تصریح کرد: مردم ما تفاوت خدمت‌گذار مخلص خود را می‌شناسند و با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع شهدای خدمت قدردانی خود را نشان دادند لذا مردم با بصیرت ایران نخواهند گذاشت مسیر شهید جمهور در کشور دور شود.

کد خبر 6153570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha