۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان:

هیئت بازرسی انتخابات در استان سمنان ۳۹ مصوبه داشته است

هیئت بازرسی انتخابات در استان سمنان ۳۹ مصوبه داشته است

سمنان - دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان با اشاره به برگزاری چهار نشست توسط این هیئت در سطح استان، گفت: این نشست‌ها تاکنون ۳۹ مصوبه داشته که ۹۰ درصدشان عملی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی ظهر یکشنبه در نشست هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه تاکنون این هیئت چهار نشست را با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان برگزار کرده است، تأکید کرد: ماحصل این نشست‌ها ۳۹ مصوبه بوده است.

وی بابیان اینکه ۹۰ درصد این مصوبات اجرایی شده‌اند، افزود: آسیب‌شناسی و ارزیابی دقیق از فرایند دقیق انتخابات‌ گذشته در کنار اجرای مصوبات نشست‌های سال جاری، در زمره محورهای عملیاتی هیئت بازرسی استان محسوب می‌شود.

ضرورت بازخوانی قوانین انتخابات

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان، بازخوانی قانون انتخابات در بخش شهرستانی را یکی دیگر از اقدامات این هیئت دانست و تأکید کرد: برقراری ارتباط‌های مردمی از طریق سامانه‌های مختلف ارتباطی مانند تلفن از دیگر اقداماتی است که در دستور کار هیئت بازرسی استان قرار دارد.

شریفی در ادامه خواستار حفظ شان و جایگاه هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان شد و افزود: تسلط بر سامانه جامع انتخابات یکی از تأکیدات هیئت بازرسی انتخابات است.

وی مدیریت عملکرد و بررسی جریان انتخابات را دیگر محور عملیاتی هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان دانست و گفت: هیئت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌های هشت گانه استان می بایست به این محورهای عملیاتی توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4762279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha