۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی:

مدیران بی عمل باید عزل شوند/تاکید بر حل مشکلات شهرک امام پردیس

مدیران بی عمل باید عزل شوند/تاکید بر حل مشکلات شهرک امام پردیس

پردیس- نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بی عمل عزل شوند گفت: مشکلات مردم شهرک امام در پردیس باید حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فرید موسوی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پردیس که با حضور محمد تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ۲۵ درصد جمعیت کشور در بافت ناکارآمد استان تهران ساکن هستند و هر ساله طبق آمار رسمی ۲۵۰ هزار نفر یعنی تقریبا اندازه یک شهرستان به جمعیت استان تهران افزوده می شود که در حاشیه شهرری و اسلامشهر و پردیس سکونت می کنند.

موسوی در ادامه بیان داشت: تراکم جمعیتی در کل کشور حدود ۴۰ نفر است اما در استان تهران هر هکتار یک هزار نفر می باشد که سبب می شود معضل اسکان و جمعیت ایجاد شود که نیازمند توجه و نگاه خاص است و از طرف دیگر بر اساس تبصره ۱۸ قانون بودجه یکهزار و ۵۰۰ میلیارد از طرف مجلس به بافت فرسوده تخصیص داده شد که فقط ۶۲ میلیارد آن به استان تهران رسید که نشان دهنده این است که ما برنامه محور نیستیم.

وی در خصوص مشکل مردم در شهرک امام پردیس گفت: شهرک امام دارای ۳۰۰ خانوار است موضوع شهرک امام باید حل شود و نیاز به گاز دارند چرا که مردم می بینند به اوزون تپه گازرسانی شده ولی آنها هنوز از گاز بی بهره هستند و مشخصا اعتراض می کنند و نارضایتی ایجاد می شود.

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مدیر بی عمل می بینیم نباید تعارف کنیم افزود: الویت همه ما این است که باید شهرستان حفظ شود و مدیرانی که بازدهی ندارند باید برکنار شوند تا خدمت به مردم نمایان شود.

موسوی با تاکید بر برنامه محور بودن مدیران گفت: برنامه محوری از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید این گونه باشدکه روزی در خصوص سامان لکه های صنعتی و موارد دیگر فقط حرف زده شود و ب فراموشی سپرده شوند.

وی در خصوص اعطای تسهیلات توسط بانک ها نیز اظهار داشت: بانک ها همراه هستند و نیازمند برنامه می باشند لذا اگر برنامه اتفاق نیافتد در پردیس با بالاترین نرخ جمعیت ۱۰ سال دیگر با فرسودگی روبرو هستیم و در این راستا اگر مورد و برنامه های هست ما از همه ظرفیت های مجلس استفاده می کنیم تا به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 4772085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha