۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خبر داد:

بررسی کیفیت و پیشرفت پروژه‌های ویژه سیل در پلدختر

بررسی کیفیت و پیشرفت پروژه‌های ویژه سیل در پلدختر

پلدختر-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به اینکه تیم فنی این نهاد کیفیت و پیشرفت پروژه‌های ویژه سیل را بررسی می‌کند، گفت: شخصا نیز با حضور در پلدختر بر پروژه‌ها نظارت می‌کنم.

سمانه حسن پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های سیل شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه میزان اعتبار هزینه ای لرستان در بودجه ۹۹ بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است،  اظهار داشت: این مبلغ سال گذشته ۳۶۵
میلیارد تومان بوده که این میزان امسال ۱۶.۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: امسال بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح های پژوهشی به استان لرستان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در سفری که به پلدختر صورت گرفت از پروژه های سیل در این شهرستان در راستای بررسی نحوه کار، فعالیت و کیفیت ساخت پروژه های مربوط به دستگاه های اجرایی بازدید شد.

حسن پور افزود: براساس این بازدیدها از مردادماه سال جاری به بعد موافقت نامه پروژه های سیل مبادله شده و اعتبارات خوبی به بازسازی پروژه های سیل در استان لرستان و شهرستان پلدختر اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: با این وجود نیازهایی در رابطه با آسیب ها و پروژه های سیل است که به سازمان مدیریت و وزارت کشور انتقال داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها، نوبت دستگاه های اجرایی پلدختر است که روی چگونگی فعالیت و کیفیت ساخت پروژه ها و بازسازی کار کنند.

حسن پور گفت: امروز تیم فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در پلدختر با بررسی کیفیت ساخت پروژه ها، در کارگاه معاون فنی برنامه ریزی استان لرستان تذکر لازم را به اعضای کارگاه می دهند.

وی افزود: پس از بازدیدها و رایزنی های لازم با مجریان و معاون عمرانی فرمانداری پلدختر و پیدا کردن شناخت از نیازمندی ها و مشکلات پروژه های این شهرستان، این نیازها بررسی می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان یادآورشد: در صورت نیاز به اعتبارات استانی و همکاری در این زمینه با پیدا کردن شناخت نسبت به کم و کیف این پروژه ها میزان اختصاص اعتبارات مورد نیاز در اعتبارات بعدی استان سنجیده می شود تا پروژه ها در پلدختر با کیفیت مطلوبی اجرا شوند.

حسن پور گفت: با وجود حضور تیم های تشکیل شده نظارت بر سازمان اما حداقل یک تا ۲ روز در هفته به عنوان مدیریت برنامه ریزی در کنار این گروه جهت بررسی بهتر پروژه ها در پلدختر حضور پیدا خواهم کرد.

کد خبر 4785962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha