۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان:

۱۱ داوطلب مجلس در همدان با نرم‌افزار موبایلی نام‌نویسی کردند

۱۱ داوطلب مجلس در همدان با نرم‌افزار موبایلی نام‌نویسی کردند

همدان - مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۱۱ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از نرم‌افزار موبایلی ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استاندار ی همدان، محمدحسن میرزایی بیان کرد: به منظور سهولت در نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس، نرم افزار ویژه تلفن همراه در دسترس آنها قرار گرفت.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان افزود: فرایند نام نویسی در سامانه جامع انتخابات در فرمانداری یا وزارت کشور حدود ۱۵ دقیقه طول می کشید اما با استفاده از نرم افزار موبایلی می توان در کمتر از ۳ دقیقه نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

میرزایی اضافه کرد: داوطلب نمایندگی مجلس با اسکن مدارک هویتی، تحصیلی و دیگر مدارک مورد نیاز، نسبت به نام نویسی با استفاده از نرم افزار موبایلی اقدام و در پایان این فرایند «کُد رهگیری» در اختیار وی قرار می گرفت.

وی اظهارداشت: بعد از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، تکمیل پرسشنامه و ارسال آن توسط داوطلب، اطلاعات مربوط به صورت خودکار در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخاباتی قرار داده می شد و داوطلب باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری مرکز مرکز حوزه انتخاباتی خود مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی می کرد.

کد خبر 4792768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha