۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۱

حبیبی خبر داد:

آزادی ۴۵۲ زندانی در پی سفر رئیس قوه قضائیه به اصفهان

آزادی ۴۵۲ زندانی در پی سفر رئیس قوه قضائیه به اصفهان

اصفهان _ رئیس کل دادگستری استان اصفهان از به کارگیری ۱۰۰ نفر نیروی جدید در دادگستری اصفهان خبرداد و گفت: در پی سفر آیت الله رییسی به اصفهان ۴۵۲ نفر از زندانیان با موافقت قضات آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار داشت: در پی سفر ریاست قوه قضاییه به استان و بررسی‌های به عمل آمده بعدی در خصوص محکومان و زندانیان واجد شرایط، قضات دادگستری استان با آزادی تعداد ۴۵۲ نفر زندانی موافقت کردند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: از این تعداد ۱۵۰ نفر از مرخصی پایان حبس، ۱۶ نفر آزادی مشروط، ۲۸ نفر کمک ستاد دیه، ۹۰ نفر قبولی کفالت، ۱۳۳ نفر تودیع وثیقه، ۱۹ نفر گذشت شاکی خصوصی و ۱۲ نفر قبولی اعسار و ۴ نفر تبدیل قرار به قرار التزام بهره مند و با موافقت قضات ناظر زندان از زندان‌های سطح استان آزاد شده و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

وی اضافه کرد: تعداد پیشنهاد عفو موردی نیز در کمیسیون فوق العاده ۱۱۹ نفر در دست اقدام است و تعداد ۷۰۰ نفر نیز جهت بررسی استحقاق عفو در دستور کار این کمیسیون می‌باشند که در آینده نزدیک نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان شاهد کاهش ۶ درصدی آمار ورودی به زندان بوده‌ایم.

سیدرضا سجودی معاون قضایی و معاون منابع انسانی دادگستری کل استان بیان داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان، انجام بسیاری از امور با سرعت بالاتری دنبال شد.

وی افزود: فرایند شروع به کار تعداد یکصد نفر دیگر از سهمیه پذیرفته شدگان استان اصفهان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و در کمتر از یک هفته پس از سفر رئیس دستگاه قضا، دادگستری استان اصفهان شاهد حضور این افراد در پست‌های اداری بود.

سجودی خاطرنشان ساخت: با این تدبیر از مجموع پذیرفته شدگان پیش بینی شده در آزمون مذکور تا کنون و در فاصله زمانی قریب به چهار ماه، ۲۱۰ نفر به جمع کارکنان اداری دادگستری استان اضافه شدند.

         

کد خبر 4800807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha