۴ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان:

پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال۲۵۰نفر را در کاشان فراهم کرده است

پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال۲۵۰نفر را در کاشان فراهم کرده است

کاشان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: تولید و پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر را در کاشان فراهم کرده است.

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات اجرایی شهرک ماهیان زینتی در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار آغاز شده است، اظهار داشت: تولید و پرورش ماهیان و پرندگان زینتی در کاشان از جمله توانمندی‌های ویژه منطقه کاشان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پرورش پرندگان زینتی زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را در کاشان فراهم کرده است، ابراز داشت: طرح ساماندهی افرادی که در این رسته مشغول به کار هستند در دستور کار قرار گرفته است.

تولید ۲۲۰ محصول تولیدی در کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از تولید بیش از ۲۲۰ محصول در واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهمترین این تولیدات فرش ماشینی است که علاوه بر مصرف داخلی به دیگر کشورهای جهان صادر نیز می‌شود.

سهام نمایشگاه دائمی فرش ماشینی کاشان به صورت عام عرضه شود

وی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی فرش ماشینی با موافقت سازمان توسعه تجارت در کاشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود سهام نمایشگاه دائمی فرش ماشینی به صورت عام عرضه شود تا عموم شهروندان در برگزاری این نمایشگاه حضور و مشارکت فعالانه داشته باشند.

خیرین کاشانی در بخش کارآفرینی ورود پیدا کنند

خاندایی با اشاره به حضور فعال خیرین کاشان در عرصه‌های مختلف مدرسه سازی، دانشگاه سازی، سلامت و غیره اذعان داشت: لازم است در بخش کارآفرینی نیز خیرین کاشانی ورود پیدا کنند تا زمینه اشتغال جوانان و جویندگان کار فراهم شود.

نظارت ۲۳۵ بازرس بر روند برگزاری انتخابات مجلس

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل هیأت بازرسی انتخابات با آغاز فرایند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: ۲۳۵ نفر در هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر روند برگزاری این مهم نظارت می‌کنند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات کاشان افزود: برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در کاشان، یک بازرس به ازای هر صندوق رأی و به ازای هر ۱۰ صندوق یک سربازرس انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: از عموم مردم و همشهریان کاشانی خواسته می‌شود تا گزارش‌ها و تخلف‌های انتخاباتی احتمالی را با شماره تلفن ۵۵۵۷۴۱۵۹ در میان بگذارند.

کد خبر 4807261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha