۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف کالای پزشکی قاچاق در بهار/۴ سارق در رزن دستگیر شدند

کشف کالای پزشکی قاچاق در بهار/۴ سارق در رزن دستگیر شدند

همدان - کشف کالای پزشکی قاچاق در بهار، دستگیری ۴ سارق در رزن و کشف تنباکوی قاچاق در نهاوند عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین انتظامی استان همدان از کشف کالای پزشکی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بهار خبر داد.

سرهنگ فرامرز به گذر بیان داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی همدان - سنندج، به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، یک دستگاه اکو قلب خارجی کشف و یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

دستگیری ۴ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با هوشیاری یک سارق ادوات کشاورزی را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین در عملیات دیگری مأموران انتظامی بخش سرد رود با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه ۳ سارق اماکن خصوصی را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و ۲ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف تنباکوی قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶ هزار و بسته تنباکوی قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی بیان داشت: پلیس شهرستان نهاوند در راستای مقابله و مبارزه مستمر با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های مهم اجرایی؛ طرح‌های موضوعی مختلفی را تدوین و توسط یگان‌های اجرایی به صورت مقطعی و با در نظر گرفتن اشرافیت اطلاعاتی، تغییر تاکتیک‌های اجرایی و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درون و برون سازمانی اجرا می‌کند.

وی در ادامه افزود: بر این اساس روز گذشته مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی یک خودروی سواری حامل تنباکوی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: طی بازرسی از این خودرو، ۶ هزار بسته تنباکوی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اعلام اینکه ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.


 

کد خبر 4813271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha