۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳

امام جمعه موقت مشهد اردهال:

دشمنی آمریکا با ملت ایران همیشگی است

دشمنی آمریکا با ملت ایران  همیشگی است

کاشان - امام جمعه موقت مشهد اردهال گفت: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ملت آزاده ایران ذاتی و همیشگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفی الله ولی زاده نشلجی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال که در بارگاه منور و ملکوتی حضرت علی ابن باقر (ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سرباز وطن باعث وحدت بین مردم و همچنین بین دو ملت ایران و عراق شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با تاسیس و سازماندهی محور مقاومت در منطقه باعث شکست های پی در پی استکبار جهانی شد، ابراز داشت: حضور فعالانه این سرباز ولی فقیه در محور مقاومت و جنگ با داعش باعث شد که ریشه و بنیان این شجره خبیثه برای همیشه در منطقه کنده شود.

امام جمعه موقت مشهد اردهال با اشاره به قدرت بالای شهید سلیمانی در میدان نبرد با دشمن و همچنین دیپلماسی تصریح کرد: دیدار حدود دو ساعته سردار شهید سلیمانی با رئیس جمهور روسیه باعث شد که این کشور در نبرد با داعش با محور مقاومت همراه شود.

آمریکای جنایتکار ثابت کرد که به هیچکدام از قوانین بین المللی پایبند نیست

وی با بیان اینکه آمریکا برای حضور در منطقه هزینه های بسیار زیادی روی دست مالیات دهندگان این کشور گذاشته است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار با شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که به هیچکدام از قوانین بین المللی پایبند نیست.

حجت الاسلام ولی زاده نشلجی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد در عراق اذعان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این یک سیلی سخت برای آمریکای جنایتکار بود و انتقام اصلی خروج نیروهای تروریستی آمریکا از منطقه برای همیشه است.

ملت آزاده ایران در مقابل هرگونه ظلم می ایستند

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران ذاتی و همیشگی است، تاکید کرد: ملت آزاده ایران در مقابل هرگونه ظلم می ایستند و به همین دلیل آمریکا و مزدوران آن تمام تلاش خود را می کنند تا مقاومت مردم و ملت ایران را در هم بشکنند ولی باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان حضور میلیونی مردم مومن و انقلابی ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش را نمونه ای از قدرشناسی مردم دانست و بیان داشت: اخلاص و ایمان شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد که مردم با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر این شهید بزرگوار قدرشناسی خود را نسبت به خدمات او به اسلام و مسلمین نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با دشمن ما باید خودمان را قوی کنیم، افزود: به فرموده امام خمینی (ره) مسلمانان باید عزم خود را جزم کنند تا دندان های آمریکا را در دهانش خرد کنند تا دیگر جرئت تجاوز به حقوق ملل مسلمان منطقه را نداشته باشد.

کد خبر 4821869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha