۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۹

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

اختصاص۶۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر وخانواده در کاشان

اختصاص۶۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر وخانواده در کاشان

کاشان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اختصاص ۶۰میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص رئیس قوه قضائیه برای احداث مجتمع تجدیدنظر و خانواده در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حبیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد با هیچ فرد و ارگانی تعارف نداریم، اظهار داشت: مبارزه با فساد افراد خاص و محدودی را شامل می شود و اکثر فعالان اقتصادی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی قانونی عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی از جمله اهداف قوه قضائیه و همچنین سیستم قضائی استان اصفهان است، ابراز داشت: فعالان اقتصادی افرادی هستند که برای توسعه و پیشرفت کشور سعی و تلاش می کنند و باید از آنها حمایت شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در چند ماه اخیر اقدامات خوبی برای دسترسی آسان مردم به عدالت و دستگاه قضا انجام شده است، تصریح کرد: به این منظور چهار شعبه تجدیدنظر در کاشان مستقر شده است که این مهم توانسته است نقش موثری در جلوگیری از رفت و آمدهای طولانی مردم کاشان به مرکز استان داشته باشد.

اتصال شورای حل اختلاف کاشان به سامانه مرکزی استان

وی همچنین از اتصال شورای حل اختلاف کاشان به سامانه مرکزی استان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نیز به منظور تسهیل در رسیدگی و کاهش ترددهای اربابان رجوع انجام شده است.

حبیبی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان اذعان داشت: در حاشیه سفر آیت الله رئیسی به استان اصفهان از محل اعتبارات خاص رئیس قوه قضائیه ۶۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع تجدیدنظر و خانواده در کاشان اختصاص داده شد.

کاهش ورود پرونده ها به شعب تجدید نظر

وی با بیان اینکه متوسط پرونده های وارده به شعب تجدید نظر استان بیش از ۳۰۰ فقره در ماه بود، بیان داشت: با استقرار شعب جدید در مرکز استان و کاشان این تعداد به ۲۰۰ فقره کاهش پیدا کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در دادگاه تجدید نظر در مرکز استان اصفهان تاکید کرد: این مدت زمان در کاشان زیر یکماه است در حالیکه در مرکز استان این زمان بین یک تا دو سال است.

کد خبر 4827232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha