۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان:

سازمان تبلیغات اسلامی شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردمی است

سازمان تبلیغات اسلامی شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردمی است

بروجرد-مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی‌ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی‌ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه‌ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.

وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان‌ها عدم آگاهی روابط عمومی‌ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه‌ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان بوده و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردمی است.

مرادی گفت: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان امیدواریم از این پس با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… و. دریافت کرده و برای شفاف سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام‌های مثبت و اثربخشی برداریم.

وی یادآور شد: از ظرفیت کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی و فعالان این عرصه هم می‌توان در حوزه‌های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده بهینه کنیم.

کد خبر 4839910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha