۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵

رییس کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس خبر داد؛

جذب ۵۶۴ حامی جدید برای ایتام و محسنین بندرعباسی

جذب ۵۶۴ حامی جدید برای ایتام و محسنین بندرعباسی

بندرعباس- رییس کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس از جذب ۵۶۴ حامی جدید به منظور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین این نهاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از ایتام نیازمند با ایجاد پایگاه‌هایی حامی یابی در مصلی‌ها و مساجد و اماکن عمومی شهر بندرعباس، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۶۴ حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی ۸۰۵ نفر از فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

این مقام مسئول با قدردانی از همیاری و همکاری حامیان سخاوتمند که همواره در طول سال علاوه بر واریزی ماهانه به حساب فرزند معنوی شأن در ایام و مناسبت‌های مختلف همواره در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین پیشرو و پیش قدم هستند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵۷ یتیم و یک هزار و ۳۸ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو بندرعباس، حمایت‌های مادی و معنوی سه هزار و ۵۵۵ حامی نیکوکار برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یادآور شد: همه آحاد مردم شریف استان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام این نهاد و یا ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد ثبت نام نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 6153428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha