۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰:۱۳

دادستان قزوین:

دستگاه قضا با تخلف انتخاباتی در استان قزوین با جدیت برخوردمی کند

دستگاه قضا با تخلف انتخاباتی در استان قزوین با جدیت برخوردمی کند

قزوین- دادستان قزوین گفت: با هر گونه تخلف انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها با شدت و بر اساس قانون برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد انتخابات استان قزوین عصر چهارشنبه با حضور استاندار، دادستان، رئیس کل دادگستری، فرمانداران، بخشداران، نامزدها و رؤسای ستاد نامزدها و هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی و اعضای شورای تأمین و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استانداری قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی در این نشست اظهار داشت: در آستانه انتخابات گاهی شاهد بداخلاقی در فضاهای مجازی می‌شویم که به دلیل نقص قانونی نمی‌توانیم با همه موارد برخورد کنیم.

وی افزود: هرچند در قانونی مشکلات هست اما به هر حال ملاک ما در عمل است و آن را رعایت می‌کنیم.

دادستان قزوین یادآور شد: با تشکیل ستاد پیشگیری از تخلف در حوزه انتخابات تلاش می‌کنیم از بروز تخلف در این عرصه جلوگیری کنیم.

قاسمی گفت: اگر در انتخابات دنبال شور و نشاط و حضور حداکثری هستیم و بخواهیم مشارکت بالا شکل بگیرد باید تابع قانون باشیم و رهنمودهای رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

وی گفت: از ناظران و مجریان قانون و نامزدها انتظار داریم به قانون احترام گذاشته و آن را رعایت کنند.

دادستان قزوین اظهار داشت: پیروز میدان کسی است که اخلاق مدار باشد و به قانون اهمیت دهد لذا از طرفداران نامزدها انتظار داریم در مسیر قانون حرکت کنند.

وی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی با خلاهایی مواجهیم اما تا زمان اصلاح آن با هر گونه تخلف در این عرصه ماند فضاهای دیگر تبلیغاتی برخورد می‌کنیم.

قاسمی اضافه کرد: توصیه این است که نامزدها نظارت بیشتری در ستاد خود داشته باشند و اگر اعلام بی خبری کنند ما نمی‌پذیریم و اگر در فضای مجازی به نفع یک فضا یا علیه یک کاندید اقدامی صورت گیرد برخورد می‌کنیم.

دادستان قزوین گفت: در زمان انتخابات مکان‌هایی از سوی شهرداری برای تبلیغات نامزدها تعیین شده که اگر خارج از این مکان‌ها باشد جمع آوری و امحا می‌شود.

قاسمی اظهار داشت: سعی کنید تجربیات و برنامه خود را معرفی، داشته‌های خود را مطرح کنید زیرا مردم به درستی تشخیص می‌دهند چه کسی درست و قانونی عمل می‌کند و به وی رأی خواهند داد.

دادستان قزوین اضافه کرد: باید تلاش کنیم مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و ما نیز در تأمین امنیت و سلامت انتخابات به سایر نهادها کمک خواهیم کرد.
 

کد خبر 4845942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha