۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

دیدار جمعه شهر خودرو و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار می‌شود

دیدار جمعه شهر خودرو و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار می‌شود

مشهد - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بازی شهر خودرو و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، در مشهد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با پیشگیری و اقدامات بهداشتی انجام شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا در سطح اماکن ورزشی شهر مشهد، اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و همچنین ستادی که در فدراسیون پزشکی و ورزشی، زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است، کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، مجموعه‌های آبی و سالن‌های بدنسازی را از روز جمعه هفته گذشته تا آخر هفته جاری، تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه تمرینات تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند ادامه دارد، افزود: پروتکل بهداشتی طراحی و تدوین شده و به استانداری خراسان رضوی و تمامی اماکن ورزشی نیز ارسال شده است. در این پروتکل از همه مسئولان خواسته شده تا رعایت نکات بهداشتی را در دستورالعمل خود قرار دهند، لذا همه این اماکن توسط بازرسین، تحت نظارت خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه اگر تا پایان هفته اخیر، وضعیت بیماری کرونا روند بهبودی داشته باشد، اماکن ورزشی بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: تمامی مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، همچنین دیدار شهر خودرو با ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال که قرار است جمعه ۱۶ اسفندماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، نیز بدون تماشاگر خواهد بود.

فتاحی ادامه داد: تمامی دوره‌های آموزشی، جلسات و همایش‌ها لغو شده است، همچنین برای افرادی که در تیم ملی حضور دارند نیز تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانند در محل حضور تیم خود شرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از روز گذشته بازرسی‌ها شروع شده است و خوشبختانه گزارشی مبنی بر باز بودن اماکن ورزشی دریافت نشده است.

وی همچنین گفت: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی، کلیه این اماکن مأمور شدند تا هزینه‌ای را که از خانواده‌ها برای ثبت نام در دوره‌های ورزشی اخذ کرده‌اند، برگردانند و آن مبلغ را احتساب نکنند.

فتاحی با اشاره به اینکه مسابقات هندبال و بسکتبال توسط فدراسیون لغو شده است، گفت: به مسئولان و مدیران اماکن ابلاغ شده است تا اماکن ورزشی خود را ضدعفونی کرده و یا کمبود و مشکلات آن را برطرف کنند.

کد خبر 4867046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha