۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان:

تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده است

 تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده است

زنجان-فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان تاکید کرد: ارتش با تمام توان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در زنجان آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود حمدی ظهر یکشنبه در حاشیه ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش روز گذشته برای دومین‌بار اقدام به ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان کرد، افزود: خوشبختانه با تعاملی که بین تیپ ۲۱۶ زرهی و شهرداری زنجان وجود داشت، توانستیم برای دومین روز پیاپی، محله‌ها و معابر پرتردد شهر زنجان را ضدعفونی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا از نفرات کم‌تری برای انجام ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان استفاده کنیم، تصریح کرد: همه هماهنگی‌های لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در زنجان انجام شده و ارتش تمام‌قد در برابر این بیماری خواهد ایستاد که در این راستا همراهی شهروندان زنجانی نیز بیش از پیش مورد نیاز است.

حمدی با یادآوری اینکه این آمادگی را داریم که از نیروهای لازم و کافی برای روزهایی که احتمال بالا رفتن پیک بحران این بیماری وجود دارد، استفاده کنیم، ادامه داد: در همین راستا تعدادی از نیروی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در معابر و محله‌های پرترافیک شهر زنجان مستقر شده‌اند تا اقدام به ضدعفونی معابر پرتردد کنند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان خوشبختانه انجام دو روز ضدعفونی متوالی باعث شده است تا آرامشی در شهر زنجان حاکم باشد، اظهار کرد: ارتش همواره خود را مدیون این مردم دانسته و در هر برهه‌ای که نیاز باشد، به یاری مردم همیشه در صحنه خواهد شتافت؛ چرا که خود را جزو همین مردم شهیدپرور می‌داند.

حمدی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی، شهروندان نیز باید همکاری لازم را با مسئولان در راستای کنترل این بیماری داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان در تلاش هستند تا این بیماری در استان کنترل شود، این در حالی است که خود شهروندان نیز می‌توانند را رعایت مسائل بهداشتی، بیش از پیش به کنترل این بیماری کمک کنند.

کد خبر 4867120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha