۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷

استاندار کردستان:

شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند

شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند

سنندج - استاندار کردستان از مردم استان خواست در اعلام آمارهای مبتلایان بە کرونا بە رسانە‌های رسمی داخلی و صداوسیما اعتماد کرده و تنها از این مراجع نسبت بە دریافت اخبار و اطلاعات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه شورای تامین استان کردستان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، اظهار داشت: کردستان جزو استان‌های کمتر آسیب دیده از ویروس کرونا است و مردم به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های معاند توجه نکنند.

وی افزود: مردم استان به آمارها و اخباری که از صداوسیمای کردستان در خصوص بیماری کرونا پخش می‌شود کاملاً اعتماد کنند، چرا که صداوسیما و کارکنان و مدیران آن نیز از جنس خود مردم و دارای دغدغه در حووزه سلامت جامعه هستند.

استاندار کردستان با انتقاد از مردم سنندج که علیرغم همه هشدارها و اطلاع رسانی‌ها بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند، ادامه داد: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

مرادنیا با بیان اینکه جهت تامین سلامت مردم مراسم جشن‌های نوروزی کردستان لغو شد، یادآور شد: مردم از حضور در هر تجمع و مراسمی تحت هر عنوانی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: بخاطر حضور یک شخص مبتلا به کرونا در سقز و در یک مراسم فاتحه خوانی شهرستان سقز با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

استاندار کردستان گفت: امسال همه مراسم‌ها در استان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو شده و از مردم تقاضا می کنم علاوه بر پرهیز از سفر، اگر قرار است از شهرهای دیگر مهمانی داشته باشند آن را کنسل کنند.

کد خبر 4872752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha