۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۱

مدیرکل اوقاف استان زنجان خبرداد:

توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم زنجان توسط حسینیه اعظم

توزیع مواد ضد عفونی کننده در مناطق محروم زنجان توسط حسینیه اعظم

زنجان-مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید و مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان توسط حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت، گفت: این میزان اعتبار از محل عوایدحسینیه اعظم زنجان بود و برای خرید مواد ضدعفونی کننده برای مناطق محروم و کمتر برخوردار زنجان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و روحی جامعه نیز ازجمله مسائل حائز اهمیت است که دست‌اندرکاران در برابر آن مسئول هستند، افزود: بسته‌های بهداشتی رایگان که شامل (تعدادی ماسک، پکیج آموزشی و محلول‌های ضدعفونی) است در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه امروز سنت حسنه وقف می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد وقف سرمایه عظیم انسانیت است که ریشه در نهاد آدمی دارد؛ ادامه داد: حس نو دوستی انسان، او را به بهترین نوع احسان و خدمت رسانی در جامعه هدایت می‌کند.

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بیشترین روستا در استان زنجان متعلق به شهرستان خدابنده هست لذا در همین راستا بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا ۴ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک مواد ضد عفونی کننده دستکش بین مردم شهرستان خدابنده در حال پخش هست، افزود: اداره اوقاف قیدار هم از عوائد موقوفات قیدار نبی (ع) تعداد ۴ هزاربسته فراهم کرده که بین افراد توزیع خواهد شد که شامل ژل ضدعفونی‌کننده دستکش ماسک بوده است مبلغ ۳۰ میلیون تومان خریداری و توزیع خواهد شد.

کد خبر 4874404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha