۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۹:۵۸

تقدیم پیام کتبی مشرف به احمدی نژاد / تاکید بر گسترش حمل و نقل ریلی تهران - اسلام آباد

تقدیم پیام کتبی مشرف به احمدی نژاد / تاکید بر گسترش حمل و نقل ریلی تهران - اسلام آباد

رئیس جمهوری اسلامی ایران ضمن دریافت پیام کتبی همتای پاکستانی خود ابراز امیدواری کرد تفاهم نامه های دو کشور در عرصه های گوناگون از جمله حمل و نقل ریلی به سرعت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ،محمود احمدی نژاد عصر چهارشنبه پس از دریافت پیام کتبی رئیس جمهور پاکستان در دیدار وزیر راه آهن این کشور، سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران را توسعه روابط و مناسبات با پاکستان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تفاهم نامه های دو کشور در عرصه های گوناگون از جمله حمل و نقل ریلی به سرعت اجرایی شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از همه همکاری های تهران - اسلام آباد در زمینه های مختلف حمایت می کند.

رئیس جمهور با اشاره به زمینه های فراوان موجود برای گسترش همکاری های دو جانبه تاکید کرد تهران آماده توسعه روابط و انتقال تجربیات خود در بخش های مختلف به اسلام آباد است.

احمدی نژاد همچنین دو ملت ایران و پاکستان را دارای فرهنگ، علایق و احساسات مشترک دانست وگفت روابط میان دو کشور با توجه به ویژگی های فوق عمیق، دوستانه و برادرانه است.

وزیر راه آهن پاکستان نیز در این دیدار مواضع مقامات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی را موجب دلگرمی امت اسلامی عنوان و تصریح کرد پاکستان خواستار استفاده از دستاوردها و تجربیات ارزشمند ایران در عرصه های مختلف از جمله حمل و نقل ریلی است.

شیخ رشید احمد در ادامه با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمل و نقل ریلی گفت: اسلام آباد در صدد نوسازی خط آهن تفتان - کویته به منظور تسهیل در رفت و آمد زایران پاکستانی، مشهد مقدس و حمل و نقل کالا است.

کد خبر 487556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha