۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

مدیر کل سازمان بیمه سلامت عنوان کرد

رعایت اصول و موازین بهداشتی مهم‌ترین گام استراتژیک در کنترل کرونا

رعایت اصول و موازین بهداشتی مهم‌ترین گام استراتژیک در کنترل کرونا

مدیرکل دفترخدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: رعایت اصول و موازین بهداشتی، مهم‌ترین گام استراتژیک در کنترل و مهار کرونا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا میرزایی گفت: کرونا یک بیماری ویروسی نوپدید بوده که از چندی پیش در دنیا خود را نشان داده است، به طوری که اولین بار در چین و سپس به کشورهای دیگر نیز سرایت کرد؛ متأسفانه در حال حاضر بیش از ۱۰۵ کشور جهان درگیر این بیماری هستند که خصوصیت بارز آن انتقال و سرایت سریع ویروس از انسان به انسان است.

وی افزود: مهم‌ترین گام استراتژیک کنترل و مهار بیماری کرونا، رعایت اصول و موازین بهداشتی در سطح ملی است، یعنی اینکه همه مردم و آحاد جامعه باید مشارکت فعال در شکستن زنجیره انتقال بیماری داشته باشند، بدون تردید برای مهار کرونا باید تمامی مردم و گروه‌های اجتماعی نقش خود را به خوبی در شکستن زنجیره انتقال ایفا کنند.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: مهم‌ترین مساله در زمینه کنترل و مهار کرونا حضور در منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، مراقبت‌ها و توجه به موازین مهم بهداشتی در سطح ملی است، بدون شک عدم مشارکت تمامی مردم منجر به اختلال در شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری می‌شود.

کد خبر 4875708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha