۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۲۰:۴۸

ابهامات اساسنامه پیشنهادی ایران برطرف شد / نحوه برگزاری مرحله دوم مسابقات پلی آف مشخص شد

ابهامات اساسنامه پیشنهادی ایران برطرف شد / نحوه برگزاری مرحله دوم مسابقات پلی آف مشخص شد

نشست اعضای کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال عصر امروز در محل این فدراسیون برگزار شد و طی آن ابهامات و اشکالات فیفا نسبت اساسنامه پیشنهادی کشورمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش خبرنگارمهر، دراین جلسه که درغیاب محمد حسن انصاریفرد وعلی رغبتی دوعضو کمیته انتقالی برگزارشد ، موارد و ابهاماتی که از سوی فیفا نسبت به اساسنامه پیشنهادی کشورمان مطرح شده بود ، برطرف و مقرر شد اساسنامه اصلاحی فردا به فیفا ارسال شود .   

درجلسه امروز که با حضورمهدی محمد نبی و سید رضا افتخاری دبیرکل و رئیس سازمان لیگ برتر به عنوان دو میهمان ویژه برگزار شد ، نحوه برگزاری مرحله دوم رقابتهای پلی آف برای تعیین تیم هجدهم لیگ برتر مشخص شد .

بنابراین گزارش براساس تصمیم کمیته انتقالی مقررشد، دو تیم سقوط کننده لیگ برتر ابتدا در گروههای A و B تقسیم شوند و دو تیم رقابتهای لیگ دسته اول (شهرداری بندرعباس و تراکتورسازی تبریز) بصورت قرعه کشی در دو گروه A وB قرار بگیرند و رقابتهای خود را بصورت رفت و برگشت برگزارکنند . تیم های برتر مجموع دیدارهای رفت و برگشت دو گروه سپس طی یک مسابقه که در زمین بی طرف برگزار خواهد شد ، تیم هجدهم لیگ برتر را معرفی خواهند کرد .

از دیگرمسائل مطرح شده درجلسه عصر امروز بررسی پیشنهاد میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی جوانان در شهر اصفهان بود که مقررشد پس ازبازدید نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات دو ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر، آمادگی کشورمان برای برگزاری این مسابقات به AFC اعلام شود .  

کد خبر 487574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha