۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۵۷

با استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان انجام شد؛

ساخت تونل‌های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای اولین بار در کشور

ساخت تونل‌های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای اولین بار در کشور

یزد ـ معاون استاندار یزد با اشاره به ساخت تونل‌های ضدعفونی در فرودگاه یزد برای نخستین بار در کشور گفت: این اقدام با استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت تونل‌های ضد عفونی فرودگاه شهید صدوقی یزد برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از استفاده از دانش شرکت‌های دانش بنیان یزدی در ساخت این تونل تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه این تونل‌ها از امروز در فرودگاه شهید صدوقی یزد راه‌اندازی شد، افزود: تونل‌های ضدعفونی در ورودی و خروجی تردد مسافران هوایی نصب شد.

صادقیان بیان کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا در کشور و تصمیمات ستاد کرونای استان در پیشگیری از انتشار این ویروس و تمام تلاش‌هایی که مسئولان استان در حال انجام هستند، عنوان کرد: یکی از مبادی اصلی ورودی مسافران، شرکت فرودگاه بین المللی یزد است و با توجه به اینکه از طریق این فرودگاه تعداد زیادی مسافر در بازه زمانی کوتاه وارد و خارج می‌شوند، رعایت موارد بهداشتی در راستای ضد عفونی کردن مسافران و وسایل آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: محلول مورد استفاده برای ضدعفونی در این تونل‌ها دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی کشور بوده و برای ضدعفونی کردن بسیار مؤثر است.

صادقیان بیان کرد: در این تونل، مسافران در مدت زمان کمتر از یک دقیقه ضدعفونی می‌شوند و به طور قطع این زمان کوتاه می‌تواند رضایتمندی را هم از اصل کار ضدعفونی و هم صرف زمان کم، ایجاد کند.

وی گفت: قرار است کیفیت کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مورد بررسی قرار گیرد و در ادامه در ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن یزد نیز مورد استفاده قرار گیرد زیرا در این محل‌ها تعداد زیادی مسافر تردد می‌کنند و این امر به کنترل و مقابله با شیوع کرونا کمک می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از مجموعه کارکنان شرکت فرودگاه‌های شهید صدوقی یزد به ویژه برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان و تلاش برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا قدردانی کرد.

کد خبر 4883700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha