۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۳۲

رئیس صمت آذربایجان غربی خبر داد؛

تولید بیش از ۲.۵میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده در آذربایجان غربی

تولید بیش از ۲.۵میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده در آذربایجان غربی

ارومیه - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از تولید و توزیع بیش از دومیلیون و ۶۵۲ هزار لیتر ضد عفونی کننده از اول اسفندماه سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بابایی در این خصوص اظهارکرد: در این بازه زمانی بیش از ۶۵۸ هزار لیتر الکل و بیش از ۲۰ میلیون و ۱۶۶ هزار عدد انواع دستکش لاتکس یک بار مصرف تولید و جهت توزیع با اولویت کادر درمانی بیمارستان‌های استان تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

وی ادامه داد: در همین دوره زمانی با هدف کنترل بازار و جلوگیری از سو استفاده افراد سود جو از موقعیت پیش آمده برای افزایش سرخود قیمت‌ها، بیش از یک هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی صورت گرفته که در نتیجه ۱۲۵ فقره پرونده تخلف احتکار و به ارزش بیش از ۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی ارجاع شد.

بابایی تاکید کرد: طرح تشدید بازرسی ویژه نوروز ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و غیر صنفی، تولیدی، توزیعی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و… مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان آماده دریافت هرگونه گزارشات، شکایات و پیشنهادات مردمی است.

کد خبر 4886196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha