۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶

رئیس تبلیغات اسلامی زابل خبر داد:

تشکیل کارگروه تبلیغی به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در زابل

تشکیل کارگروه تبلیغی به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در زابل

زابل- رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: در راستای همراهی با ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان زابل کارگروه تبلیغی توسط این اداره تشکیل شده است.

حجت الاسلام محسن عارفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در راستای همراهی با ستاد مقابله با ویروس کرونا شامل تشکیل کارگروه تبلیغی در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و تشکیل ۸ گروه ۴ نفره داوطلب از میان طلاب و روحانیون و فعالین هیئت‌های مذهبی جهت ضدعفونی مساجد و معابر در دو نوبت روزانه است.

وی افزود: همچنین آمادگی روحانیون جهت اعزام به بیمارستان‌ها و کمک به پرستاران و نیروهای خدمه و همچنین روحیه بخشیدن به کادر درمان و بیماران از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در شهرستان زابل است.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: هوشیار سازی مردم با کمک فضای مجازی، توقف موقت نماز جماعت و اجتماعات مذهبی و نشر مطالب و کلیپ‌های مذهبی با الهام از سخنان و سفارشات علما و بزرگانِ دین هم لازمه فعالیت‌های این روزها برای شکست کروناست.

وی تصریح کرد: همچنین تولید و توزیع رایگان ماسک پارچه‌ای توسط برخی هیئت‌های مذهبی شهرستان زابل با همکاری اداره تبلیغات اسلامی نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 4889250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha