۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

پیام سازمان اوقاف به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی

پیام سازمان اوقاف به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان دوران طولانی دیکتاتوری شاهنشاهی، تبلور مردم سالاری دینی و فراهم شدن مشارکت سیاسی مردم بوده است.

از روزی که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی قریب به صد در صدی و قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت بخشیدند تا به امروز بارها و بارها از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی همواره شاهد مشارکت حداکثری و پررنگ آحاد ملت شریف ایران بوده‌ایم.

در واقع از همه پرسی تاریخی دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به بعد حضور مردم در هر انتخاباتی که برگزار می‌شود به معنی مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت انقلابی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امیدوار است در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید همچون سال گذشته با برنامه ریزی مناسب، ارتقای بهره وری موقوفات و حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان نقش بسزایی در رونق و خودکفایی اقتصادی داشته باشد.

کد خبر 4889544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha