۱۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

خیمه معرفت مجازی در زنجان برپا شد

 خیمه معرفت مجازی در زنجان برپا شد

زنجان-معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه معرفت مجازی در زنجان خبر داد و گفت: در قالب این طرح مسابقات متعددی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی اظهار کرد: در پی شیوع کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برای قطع زنجیره این ویروس برنامه‌های متعددی از سوی اوقاف در فضای مجازی اجرایی شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی متعدد در فضای مجازی افزود: همچنین برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در این ایام طرح خیمه معرفت در فضای مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح فرهنگی و مذهبی در قالب سه مسابقه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، «نقاشی بکش جایزه بگیر» و «شعر بخوان جایزه بگیر» در حال اجراست، تصریح کرد: همچنین یک مسابقه دیگر نیز در قالب سه جمله کوتاه با موضوع «کرونا»، «پرستار» و «سردار سلیمانی» در حال اجراست.

موسوی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۲۰ فروردین امسال است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند اثار خود را از طریق ایتا، تلگرام به شماره ۰۹۱۰۹۱۷۹۹۵۳ ارسال کنند.
 

کد خبر 4891106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha