۱۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱

فرماندار اسدآباد:

۹۶ درصد اسدآبادی‌ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند

۹۶ درصد اسدآبادی‌ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند

همدان - فرماندار اسداباد گفت: ۹۶ درصد اسدآبادی ها در اجرای طرح غربالگری کرونا مشارکت کردند و همین جدیت و همکاری عمومی باعث جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعدازظهر شنبه در نشستی با امام جمعه اسدآباد و نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق ظاهر شد و رتبه اول استان همدان را در زمینه انجام طرح غربالگری کسب کرد.

فرماندار اسدآباد گفت: ۹۶ درصد اسدآبادی‌ها در اجرای طرح غربالگری کرونا مشارکت کردند و همین جدیت و همکاری عمومی باعث جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه شد.

درویشی افزود: کادر علمی و تخصصی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص درمان و بیمار یابی و غربالگری فوق العاده عمل کرده است.

وی تاکید کرد: در بحث مدیریت اوضاع از تمام ظرفیت شهرستان استفاده می‌کنیم تا زنجیره اتصال و انتقال این ویروس برای همیشه قطع شود.

وضعیت مبتلایان به کرونا از ۲۷ اسفند ماه تاکنون در اسدآباد روند ثابتی داشته است مجید درویشی اظهار کرد: با همکاری خوب مردم اسدآباد و شرکت آنها در پویش «در خانه می مانم» خوشبختانه وضعیت مبتلایان به کرونا از ۲۷ اسفند ماه تاکنون در اسدآباد روند ثابتی داشته و قطعاً با ادامه و استمرار این مشارکت بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد سیر نزولی به خود خواهد گرفت.

وی همچنین از رتبه دوم دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از بین ۶۴ دانشکده سطح کشور در بحث غربال گری خبر داد و افزود: ۹۶ درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد از طریق تلفنی و سامانه غربال گری شده‌اند.

درویشی با تقدیر از خدمات ارزنده و قابل تحسین دانشکده علوم پزشکی شهرستان در بحث مقابله، جلوگیری و پیشگیری از کرونا تصریح کرد: اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان در کنار دانشکده علوم پزشکی با یکدیگر همکاری خوب و چشمگیری داشته‌اند.

فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به اینکه با آغاز سال جدید و برای پیشبرد اهداف گسترده خودکفایی در امر تولید توجه به فرمایش رهبر انقلاب که امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند اولویت است و افزایش میزان استفاده از ظرفیت‌های داخلی مدنظر خواهد بود، گفت: افزایش کیفیت تولیدات داخلی به همت بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی موجب افزایش تقاضا و تمایل جامعه به استفاده از این تولیدات می‌شود و این امر گام بلندی در جهش و رونق تولید جامعه رقم خواهد زد.

درویشی با بیان اینکه باید به جهش تولید در تمامی بخش‌های جامعه توجه ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تحقق و شکل گیری کامل شعار سال در جامعه علاوه بر شکوفایی اقتصادی با محوریت تولید ملی، از نقش مؤثری در ایجاد اشتغال پایدار نیروی کار در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و کوچک برخوردار بوده و زمینه را برای رفاه اقتصادی و اجتماعی شهروندان فراهم خواهد کرد.

کد خبر 4892201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha