۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان:

رسانه تأثیر عمیقی در خنثی سازی توطئه دشمنان در موضوع کرونا داشت

رسانه تأثیر عمیقی در خنثی سازی توطئه دشمنان در موضوع کرونا داشت

گرگان- هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: رسانه تأثیر شگرف و عمیقی در خنثی سازی سیاست خصمانه دشمنان در موضوع کرونا داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن پور میرزا ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی عقیدتی سیاسی اظهارکرد: انقلاب اسلامی به جهت ماهیت ضد استکباری خود منافع قدرت های جهانی را با خطر مواجه کرده از این رو استکبار و صاحبان قدت به منظور حفظ و کسب منافع خود، انقلاب اسلامی را از نخستین روزهای شکل گیری تاکنون با تهدیدات گوناگون مواجه کرده اند.

وی افزود: این تهدیدات در شکل ها و شیوه هایی مختلف از انواع سخت و نیمه سخت و نرم ادامه دارد و با درایت و رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب همه شیطنت دشمنان خنثی شده است.

پورمیرزا با تاکید بر تاثیر رسانه بر اندیشه و زندگی و الگوی رفتاری مخاطبان، تصریح کرد: رسانه ملی تاثیر شگرف و عمیقی در خنثی سازی سیاست خصمانه دشمنان در موضوع کرونا داشت و تمام بار روانی دشمنان در این زمینه را به خوبی مدیریت و خنثی کرد.

وی بیان کرد: اعتماد بالای مردم و جامعه در خصوص اطلاعات کووید ۱۹ به رسانه ملی خود بی تاثیر بودن تفکرات غلط رسانه های غربی و نقشه اتاق فکر دشمنان را به اثبات رساند.

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: از تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ایران، ایجاد بحران ساختگی و بزرگ نمایی و بی تفاوتی مسئولان در خدمت رسانی است که باید با تولید محتوی درست و تاثیرگذار تمام خدمات ارزشمند مسئولان را در فضای مجازی به مردم کشور نشان داد و در زمینه بصیرت افزایی و آگاه سازی برای عدم توجه به ترفندهای دشمنان مدبرانه تلاش شود.

کد خبر 4894715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha