۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

کشف ۷ میلیارد ریال کود قاچاق در چرداول

کشف ۷ میلیارد ریال کود قاچاق در چرداول

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف دو انبار دپوی کود شیمیایی قاچاق به تعداد یک هزار و ۸۸ کیسه و ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران انتظامی چرداول، مبنی بر دپوی کود شیمیایی در دو انبار در شهر هلیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد دو برادر با هویت معلوم، اقدام به تهیه و نگهداری مقادیر زیادی کود شیمیایی قاچاق در این دو انبار کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، اکیپی از مأموران انتظامی، به محل مورد نظر اعزام و انبارهای دپو مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار یاری با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبارها یک هزار و ۸۸ کیسه کود شیمیایی اوره کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را هفت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا دو متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4905210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha