۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

شهردار دامغان:

سایت جدید دفن زباله شهری و خانگی دامغان افتتاح می‌شود

 سایت جدید دفن زباله شهری و خانگی دامغان افتتاح می‌شود

دامغان - شهردار دامغان از افتتاح سایت جدید دفن زباله‌های شهری و خانگی این شهر خبر داد و گفت: این پروژه با حضور مسئولان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار افتتاح می‌شود.

مسلم نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افتتاح پروژه سایت دفن زباله شهری و خانگی دامغان در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و ابراز کرد: پروژه سایت جدید دفن زباله‌های شهری و خانگی دامغان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تأمین و هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه دو هزار و ۵۰۰ متر خاکریز و دو هزار متر جاده دسترسی در نظر گرفته‌شده است، افزود: روزانه در شهر دامغان ۴۵ تن زباله با شش دستگاه خودرو و همکاری ۹۸ کارگر خدماتی جمع آوری و به سایت‌های دفن زباله منتقل می‌شود.

شهردار دامغان با اشاره به اینکه مطالعات و ارزیابی زیست محیطی پروژه سایت جدید دفن زباله به اتمام رسیده است، اظهار داشت: ظرفیت دفن زباله در سایت جدید روزانه ۴۰۰ تن بوده که در حال حاضر ۵۰ تن زباله به این سایت منتقل و دفن می‌شود.

نصرتی بیان کرد: چهار تن زباله به صورت هفتگی از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان جمع آوری و پس از تفکیک و رعایت مسائل بهداشتی به مرکز دفن زباله‌های شهری و خانگی منتقل می‌شود.

کد خبر 4906911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha