۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

تا پایان ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

توزیع ۲۸۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه امام رضا(ع) در خراسان رضوی

توزیع ۲۸۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه امام رضا(ع) در خراسان رضوی

مشهد - فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در قالب رزمایش مومنانه سپاه امام رضا(ع)، تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۸۰ هزار بسته معیشتی نیز در بین نیازمندان سطح شهر مشهد و استان توزیع خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری در مراسم رزمایش مومنانه سپاه امام رضا (ع) که پیش از ظهر امروز در مجتمع آیه‌ها در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از فرمان رهبری مبنی بر رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه»، با تلاش و کوشش همه افراد دلسوز در مجموعه سپاه تلاش شد تا نسبت به این فرمان اقدام عملی صورت گیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری، قرارگاهی تحت عنوان مواسات در خراسان رضوی تشکیل و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها هم سو با هم در جهت انجام این رزمایش هماهنگ شدند. همچنین در مجموعه سپاه امام رضا (ع) و بسیج نیز فعالیت‌های خوبی آغاز شده است.

سردار نظری با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: لذا امروز نیز در مرحله دوم ۷۷ هزار بسته توزیع خواهد شد. همچنین تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۸۰ هزار بسته نیز در بین نیازمندان سطح شهر مشهد و استان توزیع خواهد شد.

گفتنی است، این رزمایش به صورت همزمان در ۲۹ شهرستان خراسان رضوی در حال اجرا است.

کد خبر 4907806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha