۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶

در فضای مجازی و از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛

پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» ویژه کودکان و نوجوانان پسر در رشته‌های مکبری و موذنی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملوک سیدآبادی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» و رئیس فرهنگ‌سرای اخلاق با بیان اینکه انس و الفت بیشتر کودکان و نوجوانان با نماز و جهت دهی استعدادهای درخشان به سمت و سوی نغمات دینی از جمله اهداف این جشنواره است، عنوان کرد: پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» بین پسران در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال در رشته مکبری و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال در رشته موذنی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ‌سرای اخلاق همچنین در تبیین شیوه اجرای جشنواره گفت: کودکان ۸ تا ۱۲ سال برای شرکت در رشته مکبری و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال برای شرکت در رشته موذنی تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند پس از تهیه فیلم تکبیرگویی یا اذان گویی خود که باید حداکثر یک دقیقه زمان داشته باشد آن را برای دبیرخانه این جشنواره در فضای مجازی ارسال کنند. نشانی دبیرخانه این جایزه در فضای مجازی، صفحه اینستاگرام بچه‌های محراب به نشانی bachehayemehrab انتخاب شده است. همچنین شماره همراه ۰۹۳۵۴۴۵۵۳۱۴ به روی پیام رسان‌های؛ روبیکا، سروش و واتساپ نیز آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان جشنواره است.

سیدآبادی شاخص‌های ارزیابی جشنواره را «رعایت ترتیب»، «صوت و لحن»، «صحت قرائت و فصاحت» و «آراستگی ظاهری» برشمرد و افزود: هیأت داوران بلافاصله پس از پایان ماه مبارک رمضان بر اساس شاخصه‌های مذکور، ۱۴ نفر برتر در هر رشته «مکبری» و «موذنی» را انتخاب می‌کنند و هدایایی به آنها اهدا می‌شود.

دبیرخانه پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

کد خبر 4918818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha