۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸

به‌صورت زنده از اینستاگرام؛

«راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی» نقد می‌شود

«راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی» نقد می‌شود

کتاب «راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی» نوشته نیل وایت روز دوشنبه این‌هفته با حضور محمد قائم‌خانی، احسان رضایی و سیامک محبوب در فضای مجازی معرفی و نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست معرفی و نقد کتاب «راهنمای مشاوره خوانندگان برای کتاب‌های غیرداستانی» نوشته نیل وایت با ترجمه سیدامیرحسین میرابوطالبی، روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور محمد قائم‌خانی، احسان رضایی و سیامک محبوب، در پخش زنده اینستاگرام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی تهران برگزار می‌شود.

نیل وایت در این‌کتاب، مفاهیم اصلی خدمت مشاوره خوانندگان در حیطه کتاب‌های غیرداستانی را توضیح داده و سپس، با کاوش موضوعی در این‌آثار، عوامل کشش هر موضوع را بیان می‌کند.

مولف کتاب مذکور در ادامه، انواع کتاب‌های رایج در هر موضوع، نویسندگان مهم و نمونه‌هایی از نوشته‌های معیار آن را برشمرده است. این‌اثر که منبعی جامع در شناخت انواع آثار غیرداستانی برای کتابداران، علاقه‌مندان به خدمت مشاوره خوانندگان و عموم کتاب‌خوان‌هاست، راهبردهایی را برای انتخاب کتاب مطلوب از میان انبوه آثار غیرداستانی ارائه می‌کند.

این‌نشست روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۱ در اینستاگرام اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی تهران به نشانی tehranpl  به‌صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 4920953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha