۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

مدیر درمانگاه خیریه ورامین خبر داد:

تجهیز درمانگاه خیریه ولیعصر (عج) ورامین به کیت تشخیص ویروس کرونا

 تجهیز درمانگاه خیریه ولیعصر (عج) ورامین به کیت تشخیص ویروس کرونا

ورامین- مدیر درمانگاه خیریه ورامین از تجهیز این درمانگاه به کیت تشخیص ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله فرجی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ضرورت انجام تست کرونا، و بعضاً نگرانی شهروندان از نبود این کیت در سطح شهرستان آزمایشگاه درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) پس از رایزنی‌های فراوان توانست مجوز گرفتن کیت آزمایشگاهی را دریافت و این مهم را برای عزیزان ورامینی عرضه نماید.

وی گفت: آزمایشگاه درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) در روزهای فرد هفته، با احتساب تخفیف ۵۰ درصدی آزمایش تیتر انتی بادی کرونا IgG و Covid۱۹ IgM در جهت رفاه همشهریان گرامی با مبلغ ۷۰ هزار تومان انجام می‌دهد.

فرجی در ادامه از همشهریان ورامینی درخواست کرد تا دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند و در این رابطه گفت: در صورت عدم رعایت بهداشت و طرح فاصله گذاری، احتمال افزایش درصد ابتلاء و شروع پیک‌های بعدی اپیدمی وجود دارد؛ بنابراین هرچند روند بیماری کاهشی است، ولی نباید برای رفع محدودیت‌ها و احتیاط‌های بهداشتی عجله کنیم.

لازم به ذکر است، درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) در مرکز شهر ورامین و با امکاناتی مانند پزشک عمومی و متخصص، سونوگرافی، ماموگرافی، opg دندان، فیزیوتراپی، جراحی سرپایی، داروخانه، مامایی، دندانپزشکی، رادیولوژی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه و سایر تخصص‌ها و خدمات با تعرفه خیریه به کمک بخش بهداشت و درمان منطقه آمده است.

کد خبر 4921972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha