۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷

معاون اوقاف و امور خیریه سمنان:

۱۰ پروژه اقتصادی در موقوفات استان سمنان پیش بینی شده است

۱۰ پروژه اقتصادی در موقوفات استان سمنان پیش بینی شده است

سمنان- معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: طی سال جاری و با هدف افزایش بهره‌وری، ۱۰ پروژه اقتصادی در موقوفات استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رستمیان ظهر سه شنبه در نشستی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰ پروژه اقتصادی در موقوفات استان پیش بینی شده است، ابراز کرد: این طرح‌ها در راستای عملیاتی کردن شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم «جهش تولید» و با هدف تولیدی و اشتغال‌زایی در استان اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی، گلخانه‌ای، دامی، آب‌انبار، کاروانسرا و همچنین زیرساخت‌های شهری است، ابراز کرد: همه این پروژه‌ها در سال ۹۹ آغاز و برخی در همین سال به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ارزش تقریبی سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید داشت: مهم‌ترین این پروژه‌ها مجموعه پرورش شتر داشتی در شهرستان آرادان و کاروانسراهای استان می‌توان نام برد.

رستمیان با بیان اینکه در حال حاضر اولویت و سیاست کاری ما جذب و استفاده حداکثری از ظرفیت سرمایه‌گذاران باهدف ایجاد اشتغال و ایجاد جهش در تولید و همچنین افزایش بهره‌وری موقوفات به‌منظور افزایش سطح کیفی اجرای نیات موقوفات است، گفت: تمامی ظرفیت‌های موجود در موقوفات و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات را شناسایی کرده و آمادگی داریم در صورت مراجعه سرمایه‌گذاران بر اساس ضوابط نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت اقدام کنیم.

کد خبر 4929607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha