۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز:

بازدید از ۱۸۷ واحد صنفی در استان البرز/ ۱۸ واحد پلمب شد

بازدید از ۱۸۷ واحد صنفی در استان البرز/ ۱۸ واحد پلمب شد

کرج - رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از بازدید محسوس و نامحسوس مأموران اداره اماکن از ۱۸۷ واحد صنفی و صدور اخطاریه پلمب برای ۱۸ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نورمحمد فتحی زاده گفت: در راستای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، مأموران اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، از ۱۸۷ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس طی روز گذشته بازدید کردند.

وی گفت: در این بازدیدها تعداد دو واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت مقررات و قوانین صنفی، پلمب و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: واحدهای صنفی چای خانه‌ها و باغ تالارها نیز در این مدت به صورت ویژه مورد بازدید مأموران اداره اماکن قرار گرفت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

سرهنگ فتحی زاده، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس با تاکید بر اینکه این گونه طرح‌ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف استمرار داشته، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

کد خبر 4935402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha