۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

عسگری در گفتگو با مهر:

مشخص نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است

مشخص نشدن تکلیف اردوی تیم ملی تکواندو نگران کننده است

فریبرز عسگری گفت: ملی پوشان المپیکی باید در اردوها تحت نظارت باشند و تمرینات آماده سازی خود را با رعایت فاصله ایمنی آغاز کنند.

فریبرز عسکری با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: قرار بر این بود که در تاریخ ۱۷ خردادماه اردوها را آغاز کنیم ولی تا امروز شنبه هیچ خبر یا مجوزی برای آغاز اردوها صادر نشده و این موضع به خودی خود جای نگرانی زیادی دارد.

وی ادامه داد: این درست که تمرینات انفرادی را به دقت و روزانه دو نوبت تحت نظر داریم، ولی هیچ چیز جای تمرینات اردویی را نخواهد گرفت. تکواندوکاران باید در اردو و تحت نظر کادر فنی برنامه‌های آماده سازی را پیگیری کنند.

سرمربی تیم ملی افزود: اگر المپیک و مدال تکواندو برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مهم است، درخواست دارم به ما کمک کنند تا اردوها را آغاز کنیم. تکواندوکاران در اردو شرایط بهتری خواهند داشت، آغاز اردوها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

عسکری ادامه داد: قرار نیست ما حتماً در اردوها مبارزه کنیم، می‌توان با رعایت فاصله گذاری مناسب، برنامه‌های بدنسازی را آغاز کنیم و اینکه تکواندوکاران در اردو باشند، امن تر هستند تا در شهرستانهای خود باشند. بخصوص که هنوز برخی مناطق در وضعیت قرمز بسر می‌برند.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای همه مردم جهان ابراز امیدواری کرد که این مشکل هر چه زودتر رفع شود تا مردم به جریان عادی زندگی بازگردند.

کد خبر 4937081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha