۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

توزیع اعتبارات هیأت‌ها منوط به ارائه برنامه عملیاتی است

توزیع اعتبارات هیأت‌ها منوط به ارائه برنامه عملیاتی است

زنجان-معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: یکی از شاخص‌های مهم در توزیع اعتبارات هیأت‌های ورزشی، برنامه‌محور بودن است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توزیع اعتبارات هیأت‌های ورزشی همواره را در نظر گرفتن شاخص‌های انجام می‌گیرد، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌هایی که در توزیع این اعتبارات مد نظر قرار می‌گیرد، برنامه‌محور بودن هیأت‌های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه هیأت‌های ورزشی باید در طول سال تقویم ورزشی متقن و عملیاتی داشته و بر اساس آن برنامه‌های خود را پیش ببرند، افزود: بی‌تردید شاخص‌هایی که مد نظر امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای توزیع اعتبارات به هیأت‌ها است، به دقت مورد بررسی قرار گرفته و ملاک قرار می‌گیرد.

این مسؤول با یادآوری اینکه خوشبختانه سال گذشته نحوه توزیع اعتبارات هیأت‌های ورزشی استان با توجه به شاخص‌های تعیین شده انجام و نتایج خوبی حاصل شد، اظهار کرد: امسال نیز بنا داریم با ملاک قرار دادن این شاخص‌ها نسبت به توزیع اعتبارات هیأت‌های ورزشی استان اقدام کنیم.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه هیأت‌های ورزشی استان باید با ارائه برنامه عملیاتی و تقویم ورزشی سال جدید در ۳۰ شاخص اثرگذار توسعه هیأت مربوطه در راستای دریافت اعتبار لازم با اداره‌کل به توافق برسند، خاطرنشان کرد: با این رویکرد تا حدود زیادی از اعمال سلیقه برای توزیع اعتبارات جلوگیری شده است.

کد خبر 6117295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha