۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۴

طی نشستی مطرح شد؛

ایده‌های خلاق در زمینه تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد

ایده‌های خلاق در زمینه تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد

اردبیل- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حمایت از ایده‌های خلاق در زمینه تبلیغات دینی جزو برنامه‌های حوزه هنری و تبلیغات اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد روح الامینی صبح پنجشنبه در نشست مشترک با مدیر حوزه هنری استان اردبیل عنوان کرد: مدیریت همراه با هم افزایی و تعامل با مجموعه‌های ذیربط، به مثابه عمل منسجم و واحد با رویکرد مناسب و تأثیرگذار است.

وی حوزه هنری را بازوی تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه ارائه محتوای دینی و فرهنگی به زبان هنر عنوان کرد و افزود: حوزه هنری با ظرفیت‌های ویژه در بحث هنر و با توجه به دغدغه‌های فرهنگی و تدینی که دارد، به عنوان بازوی تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در انتقال محتوا به شیوه نوین و با استفاده از ابزار هنر است که تعامل تنگاتنگ با سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند از اثرگذاری بالایی در زمینه نشر و گسترش فرهنگ و آموزه‌های ناب اسلامی در جامعه برخوردار باشد.

معاون معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تعریف پروژه مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با حوزه هنری را باعث خرسندی و مایه امیدواری در زمینه توسعه مباحث دینی در قالب هنر عنوان کرد و گفت: بهره مندی از استعداد و توانایی هنرمندان متعهد و انقلابی و حمایت از ایده‌های خلاق در زمینه تبلیغ دینی از اولویت‌های اساسی در تعامل دوسویه این دو نهاد انقلابی می‌باشد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت‌های بالایی استان اردبیل در عرصه هنر مورد توجه قرار گیرد

در این نشست حجت الاسلام قاسم جعفرزاده به ظرفیت‌های بالای هنری و هنرمندان استان اشاره کرد و گفت: تعامل تنگاتنگ حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی در شکوفایی استعدادها و استفاده مفید از ظرفیت هنری ذاتی مردم استان نقش بسزایی خواهد داشت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در زمینه اهمیت حمایت از هنر و هنرمندان افزود: اگر حمایت‌های لازم از هنرمندان صورت نگیرد این قشر انگیزه لازم برای رشد را از دست خواهند داد و مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفته و آسیب‌های جبران ناپذیری به عرصه هنر وارد آمده و موجب بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام جعفرزاده در سخنانی به پیوستگی دیرینه هنر و دین اشاره کرد و افزود: برای استفاده از روش‌های تبلیغ نوین دین، تعریف مبنایی هنر انقلاب و تعیین چارچوب فعالیت‌ها در این زمینه لازم است و این مسئله نقش هنر مخصوصاً در بحث انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

در پایان این نشست دکتر رجبی مدیر حوزه هنری استان اردبیل ضمن تقدیر از حضور مسئولین کشوری و استانی در محل این حوزه، در سخنانی خواستار حمایت طرح‌های هنری و دینی از سوی مرکز شد و افزود: طرح‌های ملی، نیازمند طراحی متمرکز با نگاه واحد و منسجم است که در این راستا بایستی برای کارهای هنری مشترک، مشوق و پشتیبان مالی نیز تعریف شود تا نتیجه مطلوب و مورد نظر حاصل شود.

کد خبر 4941233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha