۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۴

فرماندار پارس آباد:

۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پارس‌آباد اختصاص یافت

۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پارس‌آباد اختصاص یافت

اردبیل- فرماندار شهرستان پارس آباد از اختصاص ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرستان پارس‌آباد در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عدالت حاجی پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیته جذب و برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل پروژه‌های شهرستان پارس آباد ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم شهرستان اختصاص یافته است.
وی از رشد بیش از ۱۲ درصدی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و استاندار اردبیل در خصوص ایجاد جهش تولید اعتبارات با دید تحقق پروژه‌های تأثیرگذار در جهش تولید توزیع خواهد شد.
فرماندار پارس آباد از چهار بانده شدن پارس آباد سربند و تصفیه خانه فاضلاب و آب شرب اسلام آباد و تازه کند خبر داد و گفت: تکمیل زیر ساخت ناحیه صنعتی و گلخانه ۱۵۰۰ هکتاری و شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان از مهمترین اولویت‌های شهرستان می‌باشد.
حاجی پور گفت: اعتبارات شهرستانی تنها حدود ۱۰ درصد اعتبارات بوده و ۹۰ درصد اعتبارات ملی است و ضرورت دارد ادارات کل در جذب این اعتبارات و اخذ ردیف‌های اعتباری ملی فعال باشند.
وی همچنین برگشت اعتبارات به دلیل عدم جذب را خط قرمز شهرستان عنوان کرد و افزود: فصل کاری پروژه‌ها محدود است و دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات تا پایان سال مالی اقدام نمایند.

کد خبر 4943664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha