۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۲۳

استاندار سمنان:

دیوان محاسبات سمنان رصد دقیقی بر عملکرد شهرداری‌ها داشته باشد

دیوان محاسبات سمنان رصد دقیقی بر عملکرد شهرداری‌ها داشته باشد

سمنان- استاندار سمنان گفت: دیوان محاسبات استان با نظارت دقیق بر اقدامات شهرداری‌ها می‌بایست تلاش کند تا برنامه‌های اجرایی در مسیر درست به انجام برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رسالت دیوان اهمیت فراوانی در درست انجام شدن برنامه‌ها دارد، بیان کرد: اقدامات دیوان محاسبات باید در راستای تسهیل در امور و ارائه قدرت ریسک‌پذیری به مدیران باشد.

وی افزود: از سوی دیگر دیوان محاسبات استان با نظارت دقیق بر اقدامات شهرداری‌ها تلاش کند تا اقدامات و برنامه‌های این نهادهای خدماتی در مسیر درست به انجام رسد زیرا شهرهای استان به دلیل موقعیت جغرافیایی در وضعیتی هستند که شهرداران می‌بایست ایجاد جاذبه‌های بصری و چشم‌اندازهای زیبا و ایجاد امکانات رفاهی، امکان ماندگاری مسافران را افزایش دهند و در راستای تحقق شعار از معبر به مقصد گردشگری کوشش داشته باشند.

پیشرفت بالای ۶۰ درصد پیشرفت در ۱۵۸ پروژه عمرانی

استاندار سمنان ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام با حداقل ۶۰ درصد پیشرفت کار و تکمیل آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم را تاکید رئیس جمهور دانست و تصریح کرد: در استان مجموعاً ۱۵۸ پروژه عمرانی مشخص‌شده که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان، این هدف تحقق یابد.

آشناگر ضمن تاکید بر اینکه می‌بایست در هفته دولت ۹۹ با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام طولانی‌مدت استان که مدت‌ها از زمان احداث اولیه آن‌ها می‌گذرد، مردم را امیدوار کرد، بیان داشت: افتتاح این مراکز گل سرسبد اقدامات دولت در سال جاری خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز می‌بایست برای برخی واحدهای صنعتی که به دلایل مختلف احیا و بروز رسانی آنان فاقد توجیه اقتصادی و فنی هستند نیز تصمیم‌گیری کرد، گفت: برای اینگونه مراکز باید به دنبال سرمایه گذاران جدید و تغییر خط تولید و محصولات خروجی باشیم که در این راه رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان می‌تواند زمینه فعال سازی و در نتیجه رشد تولید را فراهم کند.

کد خبر 4947371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha