۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰

رئیس شورای شهر اصفهان:

دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند

دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند

اصفهان-رئیس شورای شهر اصفهان گفت: مردم با درک صحیح از این رسالت دینی و ملی حمایت درخوری از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند تا مشی و تلاش‌های دولت سیزدهم ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: شهردار اصفهان در جلسه امروز گزارش فعالیت‌های شهرداری در این حوزه را ارائه خواهد کرد.

وی با تقدیر از شرکت کنندگان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از همه کسانی که در این مدت کوتاه برای برگزاری انتخابات تلاش کردند، از جمله نامزدها، رسانه ملی و مردم تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بدیهی است که بدانیم انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است، شرکت کنندگان در انتخابات از حق طبیعی خود استفاده و در تعیین مدیران آینده کشور مشارکت کردند، همه امور مردم با این انتخاب رقم می‌خورد و اینکه انتخاب خوب باشد یا نه در زندگی همه ما اثر گذار است.

وی تصریح کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند در واقع به آن‌هایی که شرکت می‌کنند وکالت می‌دهند که شما برای ما انتخاب کنید، بنابراین مردم شرکت کنند و به صورت مستقیم در تعیین رئیس جمهور نقش خود را ایفا کنند.

نورصالحی گفت: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات مردم حضوری قاطع داشته باشند تا از نظر ابعاد داخلی و بین‌المللی برای کشور ما مؤثر باشد و آینده مثبتی برای کشور رقم زده شود.

وی با بیان اینکه دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند، افزود: ان‌شاء الله مردم با درک صحیح از این رسالت دینی و ملی حمایت درخوری از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند تا مشی و تلاش‌های دولت سیزدهم ادامه پیدا کند و کارهایی که شروع شده بود ابتر نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم در حوزه مسئولیت خود موفق به جلب رضایت مردم و تأمین نیازهای جامعه‌ای که در آن مسئول هستیم شویم.

کد خبر 6152452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha