۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۹

نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

معادن شاهرود و میامی برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند

معادن شاهرود و میامی برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند

میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه معدن یکی از مهمترین ظرفیت‌های اشتغال در این دو شهرستان است، گفت: معادن منطقه برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی ظهر پنج شنبه در جمع مردم شهرستان میامی پس از افتتاح دفتر خود و در سخنرانی به میزبانی تالار معلم این شهر با اشاره به اولویت‌های مرتبط با شرق استان سمنان، بیان کرد: اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری دو اولویت اساسی برای توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی هستند.

وی با بیان اینکه معادن شاهرود و میامی برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند، بیان کرد: این منطقه دارای معادن سرشار و فراوانی است که همگی ظرفیت‌هایی خوب برای توسعه اقتصادی و اشتغال محسوب می‌شوند.

عضو مجلس یازدهم با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوان منطقه در بخش‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا در زمینه اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید ظرفیت‌ها به خارج از شهرستان و استان شناسانده شود.

خانی معرفی معادن غنی و بناهای تاریخی شهرستان‌های شاهرود و میامی را راهی برای جذب سرمایه دانست و تصریح کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و… می‌خواهیم تا در زمینه انجام وظایف خود برای توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خواستار شناسایی و دسته‌بندی اولویت‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی در زمینه‌های مختلف شد و گفت: همفکری و همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی برای این منظور به کار گرفته می‌شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس همچنین به ضرورت استفاده درست و مناسب از ذخایر به خصوص ذخایر آبی اشاره کرد و گفت: آب یکی از ارکان مهم توسعه و سرمایه‌گذاری است و لذا باید داشته‌هایمان را به خوبی نگهداری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی امروز دفتر خود در میامی را افتتاح کرد.

کد خبر 4952321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha